klindefjord

Direktlänk till inlägg 8 december 2012

You are my life !

Av Karin lindefjord - 8 december 2012 21:26

Ridturen med wille va jättekul :)
Red lite fram och tillbaka på småvägar i skogen runt stallet, han blev faktist lite svettig ;o
imon ska jag nog fösöka få med mej ngn och tolka lite :)
Just nu ligger jag och kollar på one tree hill.
Ska försöka kolla klart nu på den sista filmen jag har så får jag önska mej nys i julklapp ;)
Ja imon är de söndag om ni inte redan visste de ;)
Ska till stallet och ta hand om min älskling!?
Och ja, "veckans mål" gäller nästa vecka om de va otydligt. Men nu ska jag fortsätta kolla film
OUT!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karin lindefjord - 13 januari 2013 15:48

Haha glömt säga att jag har bytt blogg : http://nattstad.se/klindefjord...

Av Karin lindefjord - 5 januari 2013 12:38

Tänkte eftersom jag inte bloggat på flera månader känns de som då vf inte slänga in ett sketet litet inlägg. I alla fall så vet alla att för 3 veckor sen gick en av mina nära vänner bort. Jag va med när olyckan hände. Ah orkar inte skriva så ngt ...

Av Karin lindefjord - 19 december 2012 21:43

Skiiit varit skit dålig på att blogga.Kan dra en kort sammanfattning av dagen.Först i skolan hade vi idrottsdag med skolan, vi skulle rida på ork. Fick chili.Sen efter de fick vi sluta, få åkte eve i jag till hennes stall, red lite, sen drog vi till ...

Av Karin lindefjord - 12 december 2012 21:38


glömde blogga igårmen de va som alla andra dagar, skol och stallet :)Idag har vi övat till lucia som är imon, De gick ganska dra, halva dagen lucia sen hade vi två lektioner efter lunch, chill dag.Sen har jag varit i stallet med lovisa :DHon red safi...

Av Karin lindefjord - 10 december 2012 22:39

Livet rullar på!Va i stallet idag, han va ganska snöig för de snöade ju inte lite när åkte upp.Ja red en stund i paddocken, de gck bra :) Sen har jag suttigt hemma vid datam och varit med eve ett tag.Vi satt och snackade lite om allt möjligt, mest ...

Presentation


Välkommen till min blogg.
Jag hater Karin lindefjord 15 år.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards